måndag 8 mars 2010

LÖNDÖN

Tog mig till london igår efter många om och men. Bussen mot Brighton Station kom förstås inte, fick gå, gick vilse, hamnade på baksidan och kom fram sju minuter innan tåget skulle gå. Febrilt sprang jag fram till närmsta biljettautomat för att skriva ut min förköpta biljett. Slår in bokningskoden, men nej, den är fel. Ringer Johan och det visar sig att jag glömt skriva ner ett F. Men nej, fortfarande fel. Man skulle tydligen ha med samma kontokort som man betalat med på internet. Det låg såklart hemma. Tåget rullade iväg och jag var tvungen att köpa en ny biljett för 23 pund. Plus mina 15 pund som redan betalats via internet...

Men väl framme var det en otroligt mysig dag. Jag & Linnea åt frukost, fick färg på jackan och strosade på Oxford st. Sedan träffade jag Matilda, åt lunch och gick på sightseeing med henne och hennes familj. Så roligt att träffa er båda igen! Snart ska M ut på äventyr på andra sidan jorden. Men Linnea ska jag nog träffa inom en snart framtid igen.

Nu är det dags för intensive plugging. Ser inte fram emot det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar