torsdag 25 mars 2010

CARLA NISBET

Sen sist har det faktiskt hänt en del. Var på Life i lördags, hade en jättebra kväll, men så blev plånboken stulen... Hade inte så mycket kontanter i den, men bara tanken på att behöva fixa nytt NUS-card, buskort, körkort och bös kändes alldeles för onödigt och jobbigt. Jag grät i flera dagar innan jag fick ett mejl av Carla Nisbet. Denna undrets kvinna hade under sitt lunchrast gått iväg för att ringa ett samtal. I busken bredvid henne låg min plånbok.

Carla Nisbet belönades med Morrisons The Best Beligian Tripple Chocolate Cookies och blev alldeles rörd. Carla Nisbet kan vara min nya förebild.

Ikväll kom hela klanen Johansson till Brighton! Imorgon kommer de hit för att äta frukost och dricka champagne. Jag fyller nämligen 20 år....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar