torsdag 20 maj 2010

MODEBLOGGS DÖDEN

Känner att jag har modebloggsångest idag. Dels för att jag läser alldeles för många bloggar alldeles för ofta för mitt eget bästa, men främst för det jag ska skriva nu.

Jag och Lovisa begav oss idag nämligen till George St i Hove för att upptäcka de omtalade charity shoppsen. Jag hittade ett par höga kilklacksskor, eller sådanadär träskorsliknande saker som just nu verkar vara på tapeten(iallafall enligt vissa modebloggar). Jag kan för det första inte gå i högre skor än typ en centimeter, dessa är kanske tio, och för det andra är de lite för stora och hala. Sitter nu med dem på i sängen för att vänja mig rent psykiskt. Är dock rädd att det är sängen de endast kommer att användas(kan misstolkas...?) Som tur är har Lovisa lovat att hålla i mig då(om) skorna används. MEN de kostade fan bara 4,5 pund. Värt?

Märker även nu att jag är inne på parenteser idag, men det är ju lite fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar