fredag 28 maj 2010

GLAD NATT DÅLIG DAG

Gårdagen var verkligen kass. Johan fyllde år och jag hade köpt världens bästa present - biljetter till Noah and the Whales utomhusspelning i Somerset House den 10e juni. Dock märker vi att dagen som står på hemsidan inte stämmer överens med almenackan, det är då vi inser att jag bokat 10 JULI istället. Så var det med den presenten.
Uppgiven beger jag mig till skolan och får tillbaka tentan - Underkänt. Många andra mötte samma öde som jag och stämningen var därefter inte allt för rolig på University of Sussex.

Dock blev kvällen fantastisk. Jag och Johan drack vin och åt god mat, sen gick vi till Cricketers där Martin, Lovisa, Malle och Filip satt. Gött gäng - go kväll! Kalaset avslutades på Audio med dans och kristna lovsånger. BRA BRA BRA!!

Idag har jag haft ont i min vänstra hjärnhalva hela dagen, ej okej. Ikväll ska jag kolla på O´brother, where art thou?, är helt galet pepp på den filmen. Imorgon är det tenta igen, på tisdag lektion och onsdag omtenta. Nice.

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar