måndag 22 februari 2010

SÄNGEN VINNER ÖVER VERKLIGHETEN

Vaknade imorse men kunde verkligen inte ta mig upp ur sängen. Den vann ganska lätt mot en lång lektion i Brittish history. Dock var jag tvungen att åka till skolan ändå för att få respons på argument essayn. Fick sitta på Anitas kontor med lite feberkänsla plus hennes extremt varma värmefläkt i dryga tio minuter. Värt.

Svettig begav jag mig mot Sainsbury´s och efter att ha handlat tre tunga påsar satte jag mig på första bästa buss mot old steine. Bussen som kommer kör på en bil som av någon anledning valt att öppna dörren mitt i filen. Dörren går sönder, bussens nödbroms likaså och det går såklart inte att köra vidare. Nästa buss är självklart överfull och ett alkoholiserat par med rullator spexar hela vägen. Roligt. Nu är jag äntligen hemma och sängen känns återigen som dagens vinnare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar